V pátek 12. 4. 2024 navštívili studenty I. – III. ročníku Euroškoly Praha Metropolitní univerzitu Praha, kde pro byly připravené zajímavé přednášky:
Význam značky pro firemní úspěch – Ing. Jaroslav Halík, Ph.D.
Přednáška zaměřená na strategický význam volby firemní značky pro celkový podnikatelský úspěch.
Expert na marketing nám na celé řadě příkladů představil proces tvorby firemní značky a hlavní faktory, které její tvorbu ovlivňují.
Současná česká politika, problémy politického systému a možnosti jejich řešení – prof. PhDr. Ladislav Cabada, Ph.D.
Střední Asie na křižovatce cest – Ing. Lea Melnikovová, Ph.D.
Přednáška byla věnována pěti postsovětským „státům“, které jsou sice v českých médiích až na výjimečné případy opomíjeny, nicméně se stávají zajímavými hráči ve světové ekonomice, a to nejen díky svému přírodnímu bohatství, ale i geografické poloze a změnám v geopolitické situaci. I české firmy se snaží na těchto trzích uspět.